پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | 2025-07-31
کپی تریدینگ
تبلیغات
کد خبر: 9012 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۷ | ارسال توسط :
5 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک از ۷ تیرماه با تأمین اعتبار به حساب سرپرستان خانوار برای دهک‌های یک تا سه درآمدی و به تعداد بیش از ۲۸ میلیون نفر اجرا شد که بر این اساس، دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر بعد خانوار، ۵۰۰ هزار تومان اعتبار دریافت کردند.‌ […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک از ۷ تیرماه با تأمین اعتبار به حساب سرپرستان خانوار برای دهک‌های یک تا سه درآمدی و به تعداد بیش از ۲۸ میلیون نفر اجرا شد که بر این اساس، دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر بعد خانوار، ۵۰۰ هزار تومان اعتبار دریافت کردند.‌

از امروز اما با اجرای گام دوم این مرحله از طرح کالابرگ الکترونیکی، به دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان، اعتبار اختصاص خواهد یافت که این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در سه گروه کالایی شامل لبنیات، پروتئین و خواربار است.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام دوم از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی با اختصاص اعتبار به کدملی سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی از امروز دوشنبه ۳۰ تیر آغاز خواهد شد و تخصیص اعتبار برای دهک‌های ششم و هفتم از دوشنبه هفته آینده ۶ مرداد خواهد بود.

در همین راستا مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند متناسب با نیاز خود کالاهای تعیین شده را خریداری کنند. محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد و در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه‌التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.

مشمولان می‌توانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست. اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی به مدت یک ماه از آغاز مرحله نهم قابل استفاده و خرید است.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعداد مشمولین مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی بیش از ۶۰ میلیون نفر است.

همچنین در اجرای این طرح، بیش از ۲۵۰ هزار فروشگاه خرد و زنجیره‌ای طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و در اجرا مشارکت دارند.

مشمولان این طرح می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدمات‌دهندگانی چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.

اطلاع‌رسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تاکید می‌شود فاقد هر گونه «لینک» است. همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است.

مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

لازم به ذکر است که دارندگان مانده اعتبار از مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند همچنان از اعتبار خود در دوره حاضر استفاده کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره از هموطنان می‌خواهد مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.

منبع خبر ( ) است و خبرخوان بورس تایمز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9012 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09999600950  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرخوان بورس تایمز مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرخوان بورس تایمز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!